Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Személyiségfejlesztés » Al Ries, Jack Trout: Karrierlift - Kapcsolathasznosítási kalauz


        

Al Ries, Jack Trout: Karrierlift - Kapcsolathasznosítási kalauz

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639071636
Elérhetőség: Kifutott termék
Kiadás éve: 1998
Oldalszám: 144
Ár (nettó) : 1 381 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
1 450 Ft

A Marketingháború, a Pozicionálás, és A marketing 22 vastörvénye szerzői ebben a könyvükben nem termékek és szolgáltatások, hanem a képességek és a tudás marketingjével, vagyis a karrierépítéssel foglalkoznak.

 

"Demokratikus társadalmunkban az emberek elfelejtették a sikerhez vezető út klasszikus meghatározását: Nem az számít, hogy mit ismersz. Az számít, hogy kit ismersz. Ha úgy véled, hogy ez szörnyű módja a dolgok irányításának, egyetértünk veled. Mi is így gondoljuk. Ez lehet szörnyű - de ez a valóság."

 

Al Ries és Jack Trout

 

Tartalom:

 

Bevezetés
A Nagy Testvér nem gondoskodik többé senkiről. Mindenkinek magának kell helytállnia ebben az új, versengő világban. A vesztők önmagukban keresik a siker forrását. A nyerők mások után néznek, akik sikeressé tehetik őket.


1. Norman Vincentnek nincs igaza!
A sikernek sok elmélete van, melyek arra alapoznak, hogy hinned kell magadban, célt kell magad elé tűznöd és hasonlók. Mi azt tapasztaltuk, hogy ezek az elképzelések az életben nem működnek.


2. „Hé Papa! Mit szólnál ötvenmillióhoz?”

Nem számít, mennyire okos, mennyire dinamikus vagy. Sokkal többre viszed, ha vannak gazdag szüleid, és ezt a lovat ülöd meg.


3. A legkevésbé esélyes lovak
Sokféle ló van. Ezek nyerési esélye lehet egészen eltérő. A kis esélyeket tanácsos elkerülni.


4. A közepesen esélyes lovak
A kis esélyűek alapja az, hogy magadban találsz valamit. A közepes esélyűek azok, melyeknél részben önmagadra, részben másokra támaszkodsz.


5. A kiemelkedően esélyes lovak

A nagy esélyű lovak azok, amelyeket megülve teljesen külső erőkre támaszkodsz a sikeredben. Bemutatunk hat nagy esélyű karrierlovat. Az egyik nászindulóval érkezik.


6. A vállalat ló
Ha egy nagy cégnél akarsz dolgozni, olyan lovat ülsz meg, amelynek nyerési esélye 1:50. Tapasztalatokat kell szerezned a személyes kapcsolatok építésében. Vannak könnyebb módjai is, ahogyan ez a ló megülhető.


7. A termék ló
E ló megüléséhez nincs szükség alkotókészségre. A siker kulcsa, hogy felismerd mások tehetségét.


8. Az ötlet ló
Nem kell saját ötleteket kigondolnod. Mások ötletei ragyogóan megfelelnek. Bemutatunk egy módszert, ahogyan különbséget lehet tenni jó és rossz ötletek között.


9. A másik személy lova

Karrier lóként egy főnök nagyon előnyös lehet. A trükk az, hogy megkeresd azt, akivel összekötöd a sorsodat. Talán meglepő lesz olvasni, hogy milyen főnöki tulajdonságok előnyösek ebből a szempontból.


10. A partner ló
Gyakori eset, hogy ketten eredményesebbek egy vállalkozásban. Az ok: kevesen tudják helyesen megítélni saját ötleteik értékét. A magányosak saját hiúságuk áldozataivá válnak.


11. A házasság ló
A házasság egyre inkább egyfajta gazdasági partnerség. A házastárs öt nagyon fontos dologgal segítheti a karrieredet.


12. A család ló
A családi kapcsolatok rendkívüli módon segíthetnek egy karriert. Meglepő számunkra, milyen kevesen használják ki ezt a lehetőséget.


13. Hogyan válts lovat?
Változnak az idők, változnak a helyzetek. Vannak esetek, amikor késznek kell lenned lovat váltani. Sajnos, ezt gyakran akadályozza a félelem, amelynek három különösen veszélyes formája van.


14. Nincs második felvonás!
Sok sikeres vállalkozó eladja első üzletét, és belevág egy másodikba. Ez a megoldás ritkán működik. Megvilágítjuk, miért sokkal nehezebb másodszor.


15. Mentségek, mentségek
Ha felhagysz azzal, hogy mentségeket keress, és úgy döntöttél, belevágsz a nyargalásba, itt van egy útmutató, hogyan keress megfelelő lovat. Kövesd ezeket és vágj bele a versenybe.

 

A szerzőkről:

 

Al Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyű cégük, a Trout &Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YjA2MjJmN
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: