Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Adam M. Grant: Adni és kapni - A siker rejtett dinamikája


        

Adam M. Grant: Adni és kapni - A siker rejtett dinamikája

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633041543
Kiadás éve: 2013
Oldalszám: 392
Méret: 145*210
Ár (nettó) : 3 714 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 900 Ft

Miért jutnak fel egyesek a sikerlétra csúcsára, míg mások az aljára csúsznak?

 

Generációk óta a siker egyes alkotóelemeire – a szenvedélyre, a kemény munkára, a tehetségre és a szerencsére – irányítjuk a figyelmünket. De ez nem biztos, hogy elég. Manapság egyre jobban előtérbe kerülnek másokhoz fűződő kapcsolataink.

 

Adam Grant szervezeti pszichológus szerint sokkal relevánsabb azt vizsgálnunk, milyen szerepet töltünk be a munkahelyünkön és a magánéletünkben. Kihasználóként minél többet akarunk kapni másoktól, viszonosságra törekvőként minden szívességet igyekszünk megszolgálni, jótékonykodóként pedig az embereknek azt a ritka válfaját képviseljük, amely úgy segít másoknak, hogy közben nem vár cserébe semmit.

 

Egyes jótékonykodók hamar kiégnek, ám a többiek – ha jól csinálják – rendkívüli eredményekre képesek. A könyv bemutatja, mi kell manapság a hatékony kapcsolatépítéshez, az együttműködéshez, mások befolyásolásához, valamint a kiváló tárgyalói és vezetői készségek elsajátításához.

 


 

Tartalom:

 

1. Jótett helyébe jót várj!
Milyen hátrányokkal, illetve előnyökkel jár, ha többet adunk, mint amennyit kapunk?

 

2. A páva és a panda
Hogyan építik kapcsolati hálóikat a jótékonykodók, a kihasználók és a viszonosságra törekvők?

 

3. A begyűrűző hatás
Együttműködés és az elismerés dinamikája

 

4. Csiszolatlan gyémántok
A másokban rejlő potenciál felismerése

 

5. Az erőtlen kommunikáció ereje
Hogyan legyünk szerények, és befolyásoljunk másokat?

 

6. A motiválás művészete
Miért égnek ki egyes jótékonykodók, míg mások nem?

 

7. A nyámnyila sarkára áll
A lábtörlőhatás legyőzése

 

8. A scrooge-i változás
Miért befolyásol bennünket egy futballcsapat, egy ujjlenyomat vagy egy név?

 

9. Kifelé az árnyékból

 

Mit tegyünk a hatás érdekében?

 

Köszönetnyilvánítás 
Jegyzetek
Név- és tárgymutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

ZjgzY
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: