Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők
Ha még mindig úgy gondoljuk, "a vevő a király", valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók - akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak.
Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.
A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásainkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük.
|
Tartalom: |
BEVEZETÉS: KÖZÉPPONTBAN A FELHASZNÁLÓK 1. FELHASZNÁLÓ-KÖZPONTÚ VEZETÉS
2. KONCENTRIKUS SZERVEZET
3. FELSZÁMOLHATÓ TECHNOLÓGIA
4. MAGASABB RENDŰ HIVATÁST TELJESÍTŐ TERMÉKEK
5. HASZNOSSÁGMARKETING
6. NÉGYTÉNYEZŐS ÉRTÉKESÍTÉS
7. KÉTOLDALÚ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
KÖVETKEZTETÉS: A VÁLTOZÁS VÉGREHAJTÁSA Köszönetnyilvánítás
Függelék A digitális téren vezető vállalatok körében végzett felmérés Jegyzetek Név- és tárgymutató |