Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők


        

Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők

Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633040867
Kiadás éve: 2012
Oldalszám: 328
Méret: 145*210
Alapár 3 900 Ft
Ár (nettó) : 3 157 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 315 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Ha még mindig úgy gondoljuk, "a vevő a király", valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók - akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel.


Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak.

 

Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.

 

A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásainkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük.

 

 

Tartalom:

 

BEVEZETÉS: KÖZÉPPONTBAN A FELHASZNÁLÓK


1. FELHASZNÁLÓ-KÖZPONTÚ VEZETÉS
A felhasználó-központú gondolkodásmód kialakítása

 

2. KONCENTRIKUS SZERVEZET
A felhasználók igényeit hatékonyan és eredményesen kielégítő vállalatok felépítésének titka

 

3. FELSZÁMOLHATÓ TECHNOLÓGIA
A stratégia életre keltése a szoftverek állandó változtatásával, felülvizsgálatával és leselejtezésével

 

4. MAGASABB RENDŰ HIVATÁST TELJESÍTŐ TERMÉKEK
A termékeket minden korábbinál értékesebbé tevő digitális szolgáltatások

 

5. HASZNOSSÁGMARKETING
A felhasználók vonzása és bevonása - adni kell, és nem elvenni tőlük!

 

6. NÉGYTÉNYEZŐS ÉRTÉKESÍTÉS
Felhasználókból vevők, avagy megoldás a négy alapvető szükségletre: a bizalomra, a kényelemre, az árra és a szórakoztató jellegre

 

7. KÉTOLDALÚ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Az önkiszolgálást a teljes körű kiszolgálással ötvözve kell ösztönözni a vásárlókat arra, hogy visszatérjenek

 

KÖVETKEZTETÉS: A VÁLTOZÁS VÉGREHAJTÁSA

Köszönetnyilvánítás

 

Függelék

A digitális téren vezető vállalatok körében végzett felmérés

Jegyzetek

Név- és tárgymutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

ZjUxODc2O
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: