Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Varga Ida: Üzleti illemtan avagy nyűgözd le az ügyfeled!


        

Varga Ida: Üzleti illemtan avagy nyűgözd le az ügyfeled!

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789631255799
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 214
Ár (nettó) : 3 800 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 990 Ft

TANULD MEG AZ ÜGYFÉLKEZELÉS LEGMAGASABB SZINTJÉT!

 

Mely illemszabályok betartásával tudsz garantáltan pozitív benyomást tenni az ügyfeledre?

Hol foglalsz helyet, amikor megérkezel egy hivatalos megbeszélésre?

Milyen ruhát veszel fel egy tárgyalásra?

Hogyan szólítod meg helyesen leendő üzleti partnered?

Kinek illik először a kezét nyújtania a bemutatkozásnál?

EGYÁLTALÁN, MIT ILLIK ÉS MIT NEM?

Tanuld meg az ügyfélkezelés legmagasabb szintjét, amivel már holnaptól sikeres leszel!

 

AZ ILLEMSZABÁLYOK BETARTÁSÁVAL SIKERRE VIHETED AZ ÉRTÉKESÍTÉST!


Bizonyára Te is gyakran dilemmázol, hogy bizonyos szituációkban helyesen viselkedtél-e. Ebben a hiánypótló könyvben az üzleti élet leggyakoribb élethelyzeteire kapsz iránymutatást. A szerző célja, hogy az értékesítésben dolgozó munkatársak, a vállalatok vezetői magas színvonalon helytállva nyűgözzék le ügyfeleiket üzleti kultúrájukkal.

 

A kötetből választ kapsz arra, hogy egy üzleti tárgyaláson hogyan viselkedj, kivel fogj először kezet, hova ülj, érkezéskor és távozáskor mit tegyél, a névjegykártyádat és a mobiltelefonodat miként használd.

 

Megtanulod azokat az alaptörvényeket, amelyeket a munkahelyeden a kollégáiddal illő betartani a közös munka sikeréért. Továbbá konkrét eszközöket kapsz arra vonatkozóan, hogy az első benyomást miként tudod pozitívan kialakítani. Öltözködési illemszabályokról is olvashatsz, hogy a tárgyalások, üzleti ebédek vagy vacsorák, vállalati rendezvények alkalmából hogyan jelenj meg. Komplett kiképzést kapsz étkezési és éttermi etikettből.

 

A legfontosabb célja e gyűjteménynek azon alapvető viselkedési illemszabályok bemutatása, amelyekkel sikerre viheted az értékesítést.

 

Tartalom:

 

Előszó

Ki vagyok én?


Az illem, mint olyan

Az alapok


Első benyomás

Ápoltság

Köröm és kéz

Fogak ápolása

Arcápolás

Smink

Frizura

Tisztaság

Cipő

Mosoly

Pontosság

Habitus

Köszönés

Bemutatkozás

Megszólítás

Kézfogás

Társalgás

Tegeződés

Öltözködés

Hölgyek

Ékszerek

Urak (Öltözködés)


Tárgyalás

Érkezés az ügyfélhez

Ügyfél fogadása az irodánkban


Értekezleten való részvétel

Az étkezés

Telefonálás

Email

Telefon kezelése

Névjegykártya

Udvariasság

Ásítás, csuklás, köhögés

Lift

Ajándékozás

Repülőtér

Dohányzás

Ügyfélkezelés minőséggel

Kommunikáció a tárgyaláson

Új munka, közösség

Kellemes társalgás, jó modor

Düh kezelése


Interjúm Görög Ibolyával


A szerzőről:


Varga Ida Magyarország egyik legkeresettebb tréningszervező és üzletasszonya, immáron első kötetes szerző.

 

Vidéki lányként érte az a szerencse, hogy már gimnazistaként a Miniszterelnöki Hivatalban gyakornokoskodhatott két nyáron át, ahol az üzleti illemtan, a protokoll aranyszabályait megtanulta. Itt tapasztalta meg először, hogy az illemnek, a megfelelő megjelenésnek, viselkedésnek milyen ereje van.

 

Budapesti karrierje kezdetén dolgozott ügyviteli irodában, volt titkárnő, irodavezető, logisztikus. 24 esztendősen indította el saját vállalkozását, attól fogva bankvezetőkkel, kis és középvállalkozások döntéshozóival, illetve nagy multi cégek vezérigazgatóval tárgyalt.

 

Az utóbbi években önálló oktatásszervező céget, a Brilliant Tréning Központot irányítja, ahol vezetőknek és értékesítőknek szervez egyedülálló gyakorlati tréningeket, amelyekkel többek között kommunikációjukat, vezetői és ügyfélkezelési kompetenciáikat, nem utolsó sorban pedig viselkedéskultúrájukat fejlesztik.

 

Ida nem mellesleg az egyik legcsodálatosabb hivatást is gyakorolja, édesanyaként roppant büszke kisfiára.

 

Kötete kötelező olvasmány mindazok számára, akik a szakmaiságuk mellett a helyes illem és viselkedés kultúrájukat is szeretnék magasabb szintre emelni.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

OGU2NDkz
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: