Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Varga Ida: Üzleti illemtan avagy nyűgözd le az ügyfeled!
TANULD MEG AZ ÜGYFÉLKEZELÉS LEGMAGASABB SZINTJÉT!
Mely illemszabályok betartásával tudsz garantáltan pozitív benyomást tenni az ügyfeledre? Hol foglalsz helyet, amikor megérkezel egy hivatalos megbeszélésre? Milyen ruhát veszel fel egy tárgyalásra? Hogyan szólítod meg helyesen leendő üzleti partnered? Kinek illik először a kezét nyújtania a bemutatkozásnál? EGYÁLTALÁN, MIT ILLIK ÉS MIT NEM? Tanuld meg az ügyfélkezelés legmagasabb szintjét, amivel már holnaptól sikeres leszel!
AZ ILLEMSZABÁLYOK BETARTÁSÁVAL SIKERRE VIHETED AZ ÉRTÉKESÍTÉST! Bizonyára Te is gyakran dilemmázol, hogy bizonyos szituációkban helyesen viselkedtél-e. Ebben a hiánypótló könyvben az üzleti élet leggyakoribb élethelyzeteire kapsz iránymutatást. A szerző célja, hogy az értékesítésben dolgozó munkatársak, a vállalatok vezetői magas színvonalon helytállva nyűgözzék le ügyfeleiket üzleti kultúrájukkal.
A kötetből választ kapsz arra, hogy egy üzleti tárgyaláson hogyan viselkedj, kivel fogj először kezet, hova ülj, érkezéskor és távozáskor mit tegyél, a névjegykártyádat és a mobiltelefonodat miként használd.
Megtanulod azokat az alaptörvényeket, amelyeket a munkahelyeden a kollégáiddal illő betartani a közös munka sikeréért. Továbbá konkrét eszközöket kapsz arra vonatkozóan, hogy az első benyomást miként tudod pozitívan kialakítani. Öltözködési illemszabályokról is olvashatsz, hogy a tárgyalások, üzleti ebédek vagy vacsorák, vállalati rendezvények alkalmából hogyan jelenj meg. Komplett kiképzést kapsz étkezési és éttermi etikettből.
A legfontosabb célja e gyűjteménynek azon alapvető viselkedési illemszabályok bemutatása, amelyekkel sikerre viheted az értékesítést.
|
Tartalom: |
Előszó Ki vagyok én? Az illem, mint olyan Az alapok Első benyomás Ápoltság Köröm és kéz Fogak ápolása Arcápolás Smink Frizura Tisztaság Cipő Mosoly Pontosság Habitus Köszönés Bemutatkozás Megszólítás Kézfogás Társalgás Tegeződés Öltözködés Hölgyek Ékszerek Urak (Öltözködés) Tárgyalás Érkezés az ügyfélhez Ügyfél fogadása az irodánkban Értekezleten való részvétel Az étkezés Telefonálás Telefon kezelése Névjegykártya Udvariasság Ásítás, csuklás, köhögés Lift Ajándékozás Repülőtér Dohányzás Ügyfélkezelés minőséggel Kommunikáció a tárgyaláson Új munka, közösség Kellemes társalgás, jó modor Düh kezelése Interjúm Görög Ibolyával |
A szerzőről: |
Vidéki lányként érte az a szerencse, hogy már gimnazistaként a Miniszterelnöki Hivatalban gyakornokoskodhatott két nyáron át, ahol az üzleti illemtan, a protokoll aranyszabályait megtanulta. Itt tapasztalta meg először, hogy az illemnek, a megfelelő megjelenésnek, viselkedésnek milyen ereje van.
Budapesti karrierje kezdetén dolgozott ügyviteli irodában, volt titkárnő, irodavezető, logisztikus. 24 esztendősen indította el saját vállalkozását, attól fogva bankvezetőkkel, kis és középvállalkozások döntéshozóival, illetve nagy multi cégek vezérigazgatóval tárgyalt.
Az utóbbi években önálló oktatásszervező céget, a Brilliant Tréning Központot irányítja, ahol vezetőknek és értékesítőknek szervez egyedülálló gyakorlati tréningeket, amelyekkel többek között kommunikációjukat, vezetői és ügyfélkezelési kompetenciáikat, nem utolsó sorban pedig viselkedéskultúrájukat fejlesztik.
Ida nem mellesleg az egyik legcsodálatosabb hivatást is gyakorolja, édesanyaként roppant büszke kisfiára.
Kötete kötelező olvasmány mindazok számára, akik a szakmaiságuk mellett a helyes illem és viselkedés kultúrájukat is szeretnék magasabb szintre emelni. |