Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Temesvári Richárd: Kisvállalkozók nagy sikerei
Hogyan lesz egy ötletből sikeres vállalkozás?
Van aki írt már "sikersztoris" könyvet, de úgy találtam, hogy egy magyar kisvállalkozónak nehezen elérhető nagyságrendről, befektetendő és megkereshető összegekről szól, és a saját példájukra így nem lefordítható nekik. Pláne azoknak nem, akik most készülnek elindulni. Kevesen fognak bele az online bizniszbe több millió, vagy akár több százmillió forinttal a zsebükben.
Én olyan példákat szedtem ezért össze, ahol alacsonyabb büdzséből kellett megvalósítani nagy ötleteket és bejött! Elképzelhető célokat írok le azoknak is, akik csak keresnek valami jó ötletet, inspirációt egy vállalkozáshoz méltó, de szerényebb összeggel felvértezve. Innen bátran viheted Te is a gondolkodásmódot!
Nem a teljes vállalkozást... a gondolkodásmódot. ;)
Gyerünk, vágjunk bele! Szorítok neked... csináld meg és ha kéred, szívesen segítek is benne.
A Kisvállalkozók nagy sikereit Neked írtam, ha...
Kit kövessen egy marketing szemléletű KKV vezető?
Bizonyára Te is egy sikeres vállalkozást szeretnél, van egy csomó ötleted, ami csak arra vár, hogy megtaláld hozzá a megfelelő receptet és megvalósítsd. Jó pár megvalósításra váró szuper ötlet porosodik a fiókban, míg egy szép napon valaki más megcsinálja és sikerre viszi. Ilyenkor jön a keserű felismerés: “ezt én is megcsinálhattam volna”.
A baj csak az, hogy egy naprakész vállalkozó ma már annyi forrásból tájékozódhat és szerezhet újabbnál újabb marketing tippeket, hogy sokszor pont a megvalósításra nem marad idő / energia. Ráadásul a rendelkezésre álló, ránk zúduló rengeteg tanácsból nehéz kiválasztani azt, ami tényleg működik és követendő példaként érdemes figyelni rá.
Hiába próbálod másolni a “nagyok”, a multik reklámjait, attól, hogy tetszik és nekik bejött, koránt sem biztos, hogy működni fog. Egyszerűen nem ugyanabban a kategóriában játszotok, ezért Neked teljesen másra van szükséged.
Egy KKV vezetőjének nem a multikhoz kell hasonlítania magát, sokkal inkább kreatív ötletekre, merész, szokatlan módszerekre és egy kis bátorságra van szükség. De hol találok ilyen ötleteket?
Ebben a könyvben pont ilyen sztorikat gyűjtöttem össze. Olyan vállalkozókat mutatok be, akiknek kis büdzséből kellett gazdálkodni, ötleteket megvalósítani, és bejött!
|
Tartalom: |
Bevezetés Igaz, hogy ez egy sikerkönyv... Hogyan adhatunk el 1000 e-bookot egy hónap alatt? Webáruház indítás – Forma-1 módra Főnöki fizetés, egyetlen laptoppal Az egy termékes webáruház története Hogyan varázsol vásárlóvá egy be sem kapcsolt TV? Miért ne marketingezhetne egy sportegyesület is? A Te vevőid is imádják a meglepetést Eladom az otthonom Online „illatmarketing” Hogyan tud kitűnni a tömegből Online egy MLM-es? Marketing vagy kapacitás gond? A Websikeres együttműködés titka Mutass magadról VALÓDI képet! |