Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Sándor András: Hogyan építs bizalmat az üzleti életben?


        

Sándor András: Hogyan építs bizalmat az üzleti életben?

Vedd le a lábáról a legnehezebben kezelhető ügyfelet is!

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9786155714009
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 162
Ár (nettó) : 3 800 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 990 Ft

# EGY KÖNYV, AMI VÉGRE TÉNYLEG AZ ÉRTÉKESÍTŐK VALÓS PROBLÉMÁIRA NYÚJT MEGOLDÁST!

# EGY KÖNYV, AMELYNEK SEGÍTSÉGÉVEL JÁTÉKKÁ VÁLIK AZ ÉRTÉKESÍTÉS!

 

NAGYOBB SZÜKSÉGED VAN RÁ, MINT GONDOLNÁD!

 

A kötet olyan hasznos, a hétköznapi értékesítési szituációk gyakorlati példáin keresztül mutatja be azt a 13 BIZALOMÉPÍTŐ ALAPKÖVET és stratégiát, amiket azonnal és eredményesen tudsz alkalmazni a saját vállalkozásodban.

 

Lehetsz területi képviselő, vezetheted a saját cégedet, vagy alkalmazottként felelhetsz komplett értékesítési csapatokért, az itt leírt bizalomépítő megoldásokat, tippeket könnyedén fogod beépíteni a saját munkád fejlesztésébe, mindezt úgy, mintha én, mentorként fognám a kezedet és lépésről lépésre vezetnélek.

 

Az elmúlt öt esztendőt arra szántam, hogy elkísérjem az értékesítőket ügyfelekhez, tehát pontosan láttam, mit és hogyan csinálnak. Biztosítós szakemberekkel, pénzügyi vonalon dolgozó munkatàrsakkal, ingatlanosokkal, mezőgazdaságban, autós vagy éppen gyógynövényt, sőt élelmiszeripari termékeket értékesítő kollégákkal mentem terepre. Napokon keresztül autóztam területi képviselőkkel a partnerekhez.

 

"LÁTTAM, MILYEN SZITUÁCIÓKBA KEVEREDNEK AZ ÉRTÉKESÍTŐK, KINT A VALÓ ÉLETBEN"


Látni akartam, mi zajlik kint a való világban. Én ugyanis nem csak a színpadról akartam okosakat mondani, hanem a saját bőrömön szerettem volna megtapasztalni, milyen szituációkba keverednek napi szinten az értékesítők. Éppen ezért szól Róluk ez a könyv, ami végre valóban az értékesítők valós problémáira nyújt megoldást!

 

Az értékesítési folyamatot az elsőtől az utolsó legapróbb részletig tanulmányoztam. Szinte mérnöki precizitással, patikamérlegek bevonásával elemeztem ki egy-egy szituációt. Hosszú-hosszú éveken át, időt, pénzt és energiát nem sajnálva bújtam bele az értékesítők bőrébe – ahogyan azt egy gondos, alapos újságíró teszi.

 

"MEGMUTATOM, HOGYAN LEHET A LEGNEHEZEBBEN KEZELHETŐ ÜGYFELET IS PILLANATOK ALATT MEGSZELÍDÍTENI"


Igen, rengeteg macerás ügyfél létezik, számtalan elképesztő szituációval.

 

Mindegyikre van módszer! A tapasztalatok alapján kidolgoztam, hogyan lehet a legnehezebben kezelhető ügyfelet is pillanatok alatt megszelídíteni.

 

Arról szól ez a könyv, hogyan lehet nyomasztó érzések helyett játékként kezelni az értékesítést!

 

A kötet írása közben persze folyamatosan tartottam kisebb-nagyobb cégeknél képzéseket. Azzal is tisztában voltam, hogy az értékesítők milyen kifogásokat találnak ki arra, hogy ne kelljen bizalmat építeniük. Annyi önfelmentő embert láttam, aki kijelentette, ő már mindent tud az értékesítési folyamatról, neki nem lehet újat mutatni.

 

Tíz esetből kilencszer pont ezek az emberek véreztek el azonnal kint a terepen. Élesben láttam, hogyan engedik el a kezét még annak az ügyfélnek is, aki egyébként nyitott lenne rájuk.

 

Továbbá számtalan cégvezetővel készítettem interjút az elmúlt években, tehát pontosan láttam az értékesítési szakma összefüggéseit a cégvezetők, azok értékesítői, illetve az ügyfelek között.

 

Aki elolvassa ezt a roppant gyakorlatias, hiánypótló könyvet, biztos, hogy más szemléletmóddal áll hozzá az értékesítéshez, több bevételre tesz szert, és még az emberi kapcsolatai is javulni fognak!

 

Sándor András

 

"Közel 15 éve élek a vállalkozói világban, értékesítők és marketingesek körében, ahol a vásárlói bizalmat milliméterekben hasonlítjuk össze és grafikonokkal elemezzük, ahol a bizalom megszerzésére marketing költséget kalkulálunk, a megtartására pedig díjakat osztunk. De alig van, aki azt tanítaná, hogy a bizalom mindig két ember közötti kapcsolat, mindegy milyen brandekkel és cégnevekkel dobálózunk. Ez a könyv segít egy jobb, etikusabb üzleti világot építeni."

 

Részlet Janata Krisztina előszavából

 

Tartalom:

Értékesíteni a világ legkönnyebb dolga


Miért született ez a könyv?

A bizalom

Miért hallgass rám a bizalomépítéssel kapcsolatban?


Előszó

Prológus


Kifogásai kizárólag az értékesítőknek vannak!


Nem számítanak a körülmények 1.

(Motiváció és bizalom gyermeki lelkesedéssel)

Nem számítanak a körülmények 2.

(Motiváció és bizalom üzleti megfontolásból)


Terepen


Kérlek, válaszolj!


A bizalom az élet legnagyobb lehetősége

5 szempont a bizalom alapozásához

A lényeg, amiért megvetted a könyvet


A BIZALOMÉPÍTÉS ALAPKÖVEI

A 13 tényező, ami hatékonnyá tesz az üzleti életben


Gyorstalpaló

Memo


Amire még feltétlenül ügyelned kell

Az a munkám, hogy főállásban barátkozom...”

Értékesítői marketing


A bizalom több ajánlást jelent

A bizalom pszichológiája

A bizalom ápolása

A bizalom elvesztése


Visszaállítható-e a megrendült bizalom?


Az elengedés


Köszönöm a bizalmad!


A szerzőről:

 

Sándor András bizalomépítő kommunikációs mentor 5 éve foglalkozik az üzleti bizalom módszertanával. Kérdezéstechnika könyve és a "Bizalomépítő értékesítés" tréningjei hamar az ország egyik legkeresettebb trénerévé tették. Andrásnak 25 éves média-múltja van, számos televízió- és rádióműsort szerkesztett, illetve vezetett, hangját több kereskedelmi rádióban is hallottuk, cikkeit a legnagyobb példányszámú hetilapok közölték, mellette pedig 30 könyvet írt, azok többségét szellemírásban, mások neve alatt. Ahogy ő mondja, 5 esztendővel ezelőtt "növesztett egy másik lábat", s a nulláról építette fel "Bizalomépítő értékesítés" vállalkozását. Egyedi képzési anyagát ma már piacvezető cégek vásárolják meg azoknak a munkatársaiknak, akik ügyfelekkel dolgoznak. Módszere könnyen használható, praktikus és roppant hatásos az emberi kapcsolatépítés terén.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

NDk0YmZ
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: