Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Sándor András: Bizalomépítő kérdezéstechnika avagy az őszinte érdeklődés haszna


        

Sándor András: Bizalomépítő kérdezéstechnika avagy az őszinte érdeklődés haszna

Egy módszer, amellyel különb leszel a konkurenciánál és növeli a bevételeidet!

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789631252477
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 168
Ár (nettó) : 3 800 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 990 Ft

Tanulj meg érzelmekre hatni, építs bizalmat percek alatt! Itt van hozzá a TANKÖNYV. Nem lesz többé kínos csend a tárgyalásaidon, mostantól Te irányítod a beszélgetéseket!


A Sándor András által kidolgozott sikeres, érzelmeken alapuló kérdezéstechnika óriási hiány tölt be a magyar értékesítői piacon, hiszen ez a módszer bárkit egyedivé tesz a konkurenciával szemben.

 

Az új szemléletmód, az emberközeli gondolkodás, a lélekre hatoló kérdések garantáltan sikeressé teszik azt, aki valóban ezt a megközelítést használja. Ezzel a technikával növeli a hatékonyságát és bevételeit.

 

A könyv segít abban, hogy az olvasóból jobb társasági ember, minőségibb kommunikátor váljék, aki képes lesz minőségi pillanatokat adni a másik embernek. A szerző két évtizedes újságírói tapasztalatát konvertálta át a vállalkozói szférába. Az értékesítési folyamatot egészen más aspektusból vizsgálja, érzelmi oldalról közelít. Nem véletlenül, hiszen a vásárlások 95 százaléka érzelmi alapú...


Vélemények a könyvről:

 

"Az értékesítők valós problémáira nyújt megoldást!"

 

"Amikor Andrással megegyeztünk egy csoportos tréningről az értéke- sítőinknek, kaptam tőle egy köny- vet, amit azonban csak a tréning után olvastam el. Megdöbbentett, hiszen mintha a mi tréningünk nyomán írta volna a kötetet. Szin- te szóról szóra visszaköszönt az értékesítőink összes paradigmája, félelme is. Vagyis az értékesítési kérdezéstechnika nehézségei álta- lánosak, András pedig megtalálta ezeket a nehézségeket, sőt saját kérdezési tapasztalatai alapján a válaszokat is ezekre. A tréning – és a könyv is – élvezetes, lényegre törő, „a lelkek mélyére hatoló”, és biztos vagyok benne, hogy értékesítők tömegeinek valós problémáira nyújt megoldást."

 

Szautner Csaba

MAPEI Kft. - Termékfelelősi és partnerszolgáltatási osztályvezető

 

"Merőben új megközelítésben kezeli az emberi kapcsolatokat."

 

"Munkám során rengeteg trénerrel, tréning céggel találkoztam már. Számomra a szakmai tartalom mellett fontos a hitelesség, ami megalapozza a tudásanyag hatékony befogadását. András hiteles és sikeres abban, amit csinál. Az általa kifejlesztett kérdezéstechnika nem „egy a sok közül”, hanem új megközelítésben kezeli a kérdezőt és a kérdezettet egyaránt. Szívből ajánlom mindenkinek, aki tárgyal, üzletet köt, vagy csak éppen meg akar tanulni értően figyelni a másikra."

 

Nagy Ákos

ING Biztosító Zrt. - coach koordinátor

 

"Úgy kell kérdezni, hogy azon érdemes legyen gondolkodni."

 

"Egy kezemen meg tudom számolni azokat az embereket, akik valóban kérdeznek valamit, amin gondolkodni érdemes, akikkel tényleg beszélgettem. Sándor András az egyik. Ajánlom szabadon választott gyakorlatait, melyek során képes megdőlni a 'fecseg a felszín, hallgat a mély' tétele. Van, hogy a mély is képes megszólalni."

 

Geszti Péter

 

Tartalom:

 

A bizalomról

Ajánlások

Vélemények a könyv előző kiadásairól

Tréningtapasztalatok


ELSŐ RÉSZ

A finomhangolás

A módszer garanciális!

Miért írtam ezt a könyvet?

A szemléletmód

Bizalmi emberré kell válnod!


MÁSODIK RÉSZ

A természetesség

A megoldás a részletekben rejlik!

A figyelem

Miért pont az érzelmek?

Alapérzelmek


HARMADIK RÉSZ

A kapcsolatteremtés kulcsa

Milyen a kommunikációs stílusod?

Örökzöld - bármikor bevethető – témák

A frontvonalban


NEGYEDIK RÉSZ

Kérdezz bátran!

A bizalmon túl

Helyzetgyakorlatok

Eredményes üzletkötéseket!


A szerzőről:

 

Sándor András elismert médiaszakember. Szenvedélye a kérdezés, amióta az eszét tudja, az interjúk szerelmese. Már gyerekként is különlegesnek számított, hiszen 12 évesen készítette élete első interjúját, rögtön egy országosan ismert művésszel, Sas Józseffel. Azóta a művészvilág nagyágyúit megszólaltatta, akik egybehangzóan állítják: olyan dolgokat mesélnek el neki, amit másnak soha. Könyveit olyan neves szakemberek ajánlják, mint Szily Nóra, Geszti Péter, Szegő András és Ómolnár Miklós.

 

Újságíróként azonban nem csak hírességekkel beszélgetett. Élete forgatagában sok embert megismert. Ugyan járt fényes fogadásokon, pompás rendezvényeken, csillogó portákban, ám látta az élet nehezebb, árnyékosabb oldalát is. Szegénységet, borzalmakat, tragikus emberi sorsokat. Írt emlékezetes eseményekről, lélekemelő történetekről, felejthetetlen emberekről, ugyanakkor viharos ügyekről is. Az újságírói pálya ilyen kettőssége folytán lett profi és sikeres kérdező. Így alakította ki azt a különleges, egyedi, és rendkívül hatékony kommunikációs és kérdező technikát, amellyel akár a falon is átmegy. Mert lehetetlen célok, beteljesületlen álmok a szótárában nem léteznek.

 

Sándor András két évtizedes újságírói tapasztalatát konvertálta át a vállalkozói szférába. Az értékesítési folyamatot egészen más aspektusból vizsgálja, érzelmi oldalról közelít. Hitvallása szerint a mai csalós, bizalmatlan világban egyetlen útja van a sikeres üzletkötésnek, ha az értékesítő lelkileg közelebb kerül az ügyfeléhez. Ezt azonban csak érzelmes, lélekre hatoló kérdésekkel lehet kivitelezni. Aki megtanul így kérdezni, több száz százalékkal tudja növelni a hatékonyságát és a bevételét.

 

András a legnagyobb példányszámú hetilapok, a Story, a BEST és a Nők Lapja munkatársaként milliókhoz jutott el írásaival az elmúlt esztendőkben. 29 könyvet írt, ezek közül öt a saját nevén jelent meg, a többit szellemíróként többnyire közéleti emberek helyett követte el. Az utóbbi három esztendőben a Mélyinterjúk című kötetekkel került a sikerlisták élére, amelyből már négy rész is megjelent.

 

Hangját több rádióban is hallhattuk, a legtöbben azonban a Juventus Rádióból ismerik. Számos nagy nézettségű televíziós show-t szerkesztett, a STORY4-en pedig önálló beszélgetős műsora is volt.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

NzkxZjk1M2
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: