Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Robert B. Cialdini: Elő-hatás - A meggyőzés forradalma


        

Robert B. Cialdini: Elő-hatás - A meggyőzés forradalma

Új

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633044353
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 384
Méret: 160*235
Alapár 4 900 Ft
Ár (nettó) : 3 967 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
4 165 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Hogyan érjük el, hogy közönségünk már az előtt befogadóvá váljon az üzenetünkre, mielőtt meghallja azt?

 

Mi különbözteti meg az átlagos meggyőzőerejű embereket a rendkívül sikeresektől?

 

Robert Cialdini, az ikonikus Hatás szerzője ezúttal bemutatja a meggyőzés leghatékonyabb módját, és azt is elárulja, hogy a titok nem magában az üzenetben rejlik, hanem az üzenet átadása előtti döntő pillanatban.

 

Korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa a legújabb tudományos kutatások és saját tapasztalatai alapján mindenki számára közérthetően magyarázza el a meggyőzés mestereinek módszereit. Bemutatja, miként érik el a legjobb kommunikátorok, hogy a közönség már az előtt befogadóvá váljon az üzenetre, mielőtt meghallja azt.

 

Cialdini szerint nem muszáj megváltoztatnunk a hallgatóság hozzáállását vagy meggyőződéseit – csupán a közönség figyelmének fókuszát kell módosítanunk közvetlenül az előtt, hogy a megfelelő tettet várnánk tőlük. A sikeres onlinemarketing-hadjáratoktól a hatékony háborús propagandáig kísérletek és beszámolók hosszú sorára építve szemlélteti, hogyan vezet el a figyelem ügyes irányítása a hatásos előkészítéshez és a kívánt eredményekhez.

 


 

Vélemények a könyvről:

 

„Nincs pszichológus, akinek a kutatásait gyakrabban vagy sikeresebben alkalmazták volna, mint Robert Cialdiniét, aki korábbi könyvével a legnagyobb hatást gyakorolta e területen. Ezúttal a meggyőzésre tett kísérletet megelőző pillanat erejét mutatja be. Klasszikus Cialdini – mértékadó, eredeti és azonnal átültethető a gyakorlatba.”

 

Richard H. Thaler

a Nudge – Jobb döntések egészségről, pénzről és boldogságról – a pénzügyi válság után társszerzője és a Rendbontók szerzője

 

„A nagy szociálpszichológus, Robert Cialdini újabb időtálló és nélkülözhetetlen könyvet írt a befolyásolás pszichológiájáról.”

 

Amy Cuddy

a Jelenlét – Így beszél a tested szerzője

 

„Robert Cialdini Hatás című könyvét ajánlom a leggyakrabban. Az Elő-hatás talán még annál is éleslátóbb.”

 

Chip Heath

a Megragad – Hogyan vigyük sikerre gondolatainkat? szerzője

 

„Hihetetlenül lebilincselő olvasmány arról, hogy a meggyőzés legfontosabb motorja valójában nem is az, milyen szavakat választunk az adott pillanatban, hanem az, hogyan rendezzük be a színpadot előtte. Soha többé nem fogunk ugyanúgy tekinteni a meggyőzésre.”

 

Adam Grant

az Adni és kapni – A siker rejtett dinamikája és az Eredetik – Hogyan mozdítják előrébb a világot a nonkonformisták? szerzője

 

Tartalom:

 

Előszó

 

I. RÉSZ – ELŐHATÁS: ELŐREHOZOTT FIGYELEM

 

1. Bevezetés

2. Kiváltságos pillanatok

3. A figyelem fontossága… a legfontosabb

4. Az az ok, ami a középpontban van

5. Figyelemfelkeltés 1.: vonzerők

6. Figyelemfelkeltés 2.: mágnesesség

 

II. RÉSZ – FOLYAMATOK: AZ ASSZOCIÁCIÓ SZEREPE

 

7. Az asszociációk elsőbbsége: összekapcsolok, tehát gondolkodom

8. Meggyőző földrajz: a megfelelő helyek, a megfelelő nyomok

9. Az előhatás mechanizmusa: okok, kényszerek és korrekciók

 

III. RÉSZ – A BEVÁLT GYAKORLATOK: AZ ELŐHATÁS OPTIMALIZÁLÁSA

 

10. A változáshoz vezető hat fő út: a széles sugárutak mint a rövidebb utak

11. Egység 1.: együttlét

12. Egység 2.: közös cselekvés

13. Etikus alkalmazás: az előhatás előzetes megfontolása

14. Utóhatás: következmények

 

Köszönetnyilvánítás

Felhasznált irodalom

Jegyzetek a magyar kiadáshoz

Jegyzetek

Név- és tárgymutató

 

A szerzőről:

 

Dr. Robert Cialdini világszerte ismert módszeres és kreatív terepmunkájáról, amellyel azt kutatja, miként vehetünk rá másokat kéréseink teljesítésére. A befolyásolás pszichológiájának alkalmazásával kapcsolatos kutatások úttörője, több mint 3 millió eladott példánnyal a The New York Times bestsellerszerzője. Az Arizonai Állami Egyetemen a pszichológia és a marketing emeritus professzora, valamint az INFLUENCE AT WORK elnök-vezérigazgatója, amely előadásokat és képzéseket tart dr. Cialdini kutatásainak eredményes és etikus felhasználásáról.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YjU3N
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: