Barion Pixel Okosabban, gyorsabban, jobban
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Álmok, célok, motiváció » Charles Duhigg: Okosabban, gyorsabban, jobban


        

Charles Duhigg: Okosabban, gyorsabban, jobban

Hogyan legyünk hatékonyabbak az üzleti és a magánéletben?

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633044513
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 368
Alapár 4 200 Ft
Ár (nettó) : 3 400 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 570 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Hogyan tudjuk mentális modellek segítségével fenntartani a koncentrációnkat?

Miként taníthatjuk meg a céltalan tinédzsereket, hogy önmagukat motiválják?

Miért fontosabb az, hogyan működik egy csoport, mint az, hogy kik a tagjai?

 

Sokak szerint a hatékonyság azt jelenti, hogy többet vagy keményebben kell dolgoznunk. A Pulitzer-díjas újságíró, Charles Duhigg szerint erről szó sincs: az igazán hatékonyt csupán az különbözteti meg elfoglalt társaiktól, hogy megválasztják, mely ambícióik megvalósításán fáradoznak, és mely céljaikat hagyják figyelmen kívül, valamint hogy milyen szervezeti kultúrát alakítanak ki vezetőként a csapatukban.

 

Az Okosabban, gyorsabban, jobban nyolc kulcsfontosságú koncepciója – a motivációtól a célmeghatározáson és a fókuszon át a döntéshozatalig – magyarázatot ad arra, hogy miért érnek el rendkívüli sikereket bizonyos emberek és vállalatok még a gyors változások közepette is. A szerző az idegtudomány, a pszichológia és a viselkedési közgazdaságtan legfrissebb kutatásaira támaszkodva bevezet a termelékenység tudományába, és bemutatja, hogy a mai világban a „hogyan gondolkodunk” fontosabb annál, mint hogy „mit gondolunk”.

 

 

Tartalom:

 

BEVEZETÉS

 

1. MOTIVÁCIÓ

A kiképzőtáborok újragondolása, lázadás a nyugdíjasotthonban és a kontrollhely

 

2. CSAPATOK

Pszichológiai biztonság a Google-nál és a „Saturday Night Live” című műsornál

 

3. FÓKUSZ

Kognitív alagúthatás, az Air France 447-es járata és a mentális modellek hatalma

 

4. CÉLMEGHATÁROZÁS

Okos célok, feszített célok és a jom kippuri háború

 

5. MÁSOK IRÁNYÍTÁSA

Egy emberrablás megoldása a lean és az agilis gondolkodás segítségével, valamint a bizalom kultúrája

 

6. DÖNTÉSHOZATAL

Jövőbe látás (és nyerés a pókerben) a bayesi pszichológiával

 

7. INNOVÁCIÓ

Miként mentették meg Disney Jégvarázsát az ötletbrókerek és a kreatív kétségbeesés?

 

8. AZ ADATOK BEFOGADÁSA

Az információk tudássá alakítása Cincinnati állami iskoláiban

 

FÜGGELÉK

Útmutató az ötletek hasznosításához

 

Köszönetnyilvánítás

A forrásokról

Jegyzetek

Név- és tárgymutató

 

A szerzőről:

 

Charles Duhigg Pulitzer-díjas oknyomozó újságíró, a The New York Times riportere és A szokás hatalma című bestseller szerzője. A Yale Egyetemen és a Harvard Üzleti Iskolában diplomázott, feleségével és két gyermekével Brooklynban él.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MTJiOTMyMj
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: