Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Gyerekkönyvek » Carol Vorderman: Programozás gyerekeknek


        

Carol Vorderman: Programozás gyerekeknek

A bináris kódtól a játékkészítésig lépésről lépésre

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633043202
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 224
Méret: 233*195
Alapár 3 900 Ft
Ár (nettó) : 3 157 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 315 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Érdekelnek a számítógépes játékok és animációk?

Szeretnél megtanulni programozni?


Saját játékokat készíteni élvezetes, hasznos és meglepően egyszerű kreatív tevékenység. A programozás tudománya egyesíti a művészetet, a történetmesélést, és fejleszti a logikus gondolkodást.

 

Ismerd meg a kezdő programozók leghasznosabb programnyelveit! A könyvben található színes grafikák, egyszerű magyarázatok és érdekes projektek segítségével könnyedén megtanulhatod a Scratch és a Python alapjait.

 


Vélemények a könyvről:

 

„Hiszem, hogy a programozás a 21. század írástudása. Aki érti a gépek nyelvét, tud algoritmikusan gondolkozni, az hatékonyabb, boldogabb és egészségesebb lesz. Ráadásul a programozás szórakoztató, izgalmas és kreatív alkotás.”


Halácsy Péter

a Prezi társalapítója


"A Logiscool programozó iskolában már több ezer, 6-18 éves diák kezdett el programozni, bizonyítva azt, hogy könnyen, játszva el lehet sajátítani  az algoritmikus gondolkodásmódot. Ez a könyv hiánypótló Magyarországon, és reméljük, sikerül minél több, a programozás nehézségével kapcsolatos tévhitet eloszlatni vele. Mi azt valljuk, hogy programozni bárki tud, mindenképpen érdemes kipróbálni! Az első lépések megtételéhez, az érdeklődés felkeltéséhez kiváló segítséget nyújt ez a könyv. Aki pedig tovább akar fejlődni, saját számítógépes játékot, mobil alkalmazást készítene, azt várjuk a Logiscool kurzusokra, nyári táborokba alkotni, kreatívan programozni."


dr. Breuer Anita

a Logiscool alapítója


Tartalom:

 

Előszó

Hogyan használd a könyvet?

 

1. MI A PROGRAMOZÁS?

 

Mi a számítógépes program? * Gondolkodj úgy, mint egy számítógép! * Legyél te is programozó!

 

2. KEZDJÜK A SCRATCHCSEL

 

Mi a Scratch? * A Scratch telepítése és elindítása * A Scratch felülete * Szereplők * Színes blokkok és utasítások

1. projekt: Menekülj a sárkánytól!

Mozgásban * Jelmezek * Bújócska * Események * Egyszerű ciklusok * Tollak és teknőcök * Változók * Matematika * Karakterláncok és listák * Koordináták * Hangok

2. projekt: Játék dobókockával

Igaz vagy hamis * Feltételek és elágazások * Érzékelés * Összetett ciklusok * Üzenetküldés * Blokkok készítése

3. projekt: Mókás maki

Kísérletezz!

 

3. JÁTÉK A PYTHONNAL

 

Mi a Python? * A Python telepítése * Az IDLE bemutatása * Hibák

4. projekt: Kísértetház

A Kísértetház elemzése * A program folyamata * Egyszerű utasítások * Bonyolultabb utasítások * Melyik ablak? * Változók a Pythonban * Adattípusok * Matek a Pythonban * Karakterláncok a Pythonban * A bemenet és a kimenet * Feltételek * Elágazások * Ciklusok a Pythonban * „While” ciklusok * Kiugrás a ciklusból * Listák * Függvények

5. projekt: Vicces mondatok

Tupple és szótár * Listák a változókban * Változók és függvények

6. projekt: Rajzgép

Hibák és hibakeresés * Algoritmusok * Könyvtárak * Ablakok készítése * Színek és koordináták * Alakzatok rajzolása * Változtatások * Események kezelése

7. projekt: Buborékpukkasztó

Hogyan tovább?

 

4. A SZÁMÍTÓGÉP BELSEJE

 

A számítógép belülről * Kettes és más számrendszerek * Szimbólumok és kódok * Logikai kapuk * Processzor és memória * Alapvető programok * Adattárolás fájlokban * Az internet

 

5. PROGRAMOZÁS A VALÓSÁGBAN


Programnyelvek * Sztárprogramozók * Fontos programok * Számítógépes játékok * Appok készítése * Internetprogramozás * A JavaScript használata * Gonosz programok * Miniszámítógépek * Programozás mesterfokon

 

Fogalomtár

Név- és tárgymutató

Köszönetnyilvánítás

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

NWM4MjUzM
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: